Najczęściej zadawane pytania
Ile kosztuje wysyłka?
Oferujemy darmową dostawę dla wszystkich zamówień — bez żadnych wyjątków. Brak ukrytych opłat, brak niespodzianek — niezależnie od rozmiaru lub wagi paczki.
Wszystkie szczegóły znajdziesz w naszej Polityka wysyłki.
Jak długo trwa dostawa?
Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło jak najszybciej i jak najbezpieczniej. Nasz harmonogram dostaw:
Zamówienia złożone przed godziną 22:00 (CET):
Dostawa zazwyczaj następuje w ciągu 4–11 dni roboczych, w zależności od miejsca dostawy.
Nasz 2-etapowy proces dostawy
-
Czas realizacji zamówienia
1–3 dni robocze
Potwierdzenie zamówienia, przygotowanie szczegółów, kontrola jakości, staranne pakowanie. -
Czas wysyłki
3–8 dni roboczych
Wysyłka z naszego centrum logistycznego do Twojego adresu.
Dokładny czas dostawy zależy od lokalizacji.
Śledzenie przesyłki
Możesz w każdej chwili sprawdzić status swojego zamówienia na naszej stronie Śledzenie zamówienia.
Masz pytania? Napisz do nas na adres kontakt@blaskura.pl z przyjemnością pomożemy.
Gdzie produkowane są Wasze produkty?
Wszystkie zamówienia są przetwarzane i wysyłane z naszego centrum produkcyjno-logistycznego w Chinach. Dzięki temu możemy oferować konkurencyjne ceny na całym świecie.
Dokąd wysyłacie zamówienia?
Realizujemy dostawy na wszystkie adresy w Polsce — niezależnie od miejsca zamieszkania.
Jak działa zwrot?
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz 30 dni kalendarzowych od daty dostawy na dokonanie zwrotu. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient. Po weryfikacji zwrotu zwracamy środki na tę samą metodę płatności, której użyto przy zakupie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityka zwrotu kosztów.
Czy istnieją wyjątki dotyczące zwrotów?
Częściowy zwrot kosztów może nastąpić w przypadku produktów, które:
- noszą widoczne ślady użytkowania,
- nie znajdują się w oryginalnym stanie,
- są niekompletne lub uszkodzone (z przyczyn niezależnych od nas),
- zostały odesłane po upływie 30 dni.
Wszystkie szczegóły znajdziesz w naszej Polityka zwrotu kosztów.
Mam problem z zamówieniem. Jak mogę się z Wami skontaktować?
✉️ Napisz do nas wiadomość e-mail:
kontakt@blaskura.pl
(Poniedziałek – Piątek, 9:00 – 17:00 CET)
📞 Wyślij SMS:
+31 6 80 22 72 88
📍 Adres:
Sonsbeeksingel 92-2, 6821 AC Arnhem, Niderlandy.
💬 Wolisz kontakt online?
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego — odpowiadamy zazwyczaj w ciągu 24 godzin.
📄 Informacje o firmie
Poniżej znajdują się dane prawne naszej firmy:
Nazwa firmy: BUsinessMAestro
Numer rejestracyjny (KvK): 93826141
Numer VAT: NL005046367B13